Ervaring

Als oprichter van Amaury Stroux Communicatie kijk ik – Amaury Stroux (1968) – terug op twee decennia ervaring in de bijzondere en wondere wereld van taal, beeld en tekst.

Een groot deel van die periode heb ik gewerkt als (hoofd)redacteur en eindredacteur van diverse vakbladen en journalistieke magazines, als tekstschrijver-revisor van uiteenlopende boeken en publieksmagazines en als copywriter voor reclamebureaus.

Voordien heb ik jarenlang als freelance-copywriter opdrachten van uiteenlopende aard aangenomen van klanten als Maastricht University, Nederlandse Spoorwegen en VVV.

Met mijn bureau Amaury Stroux Communicatie bedien ik sinds 02-2012 oude én nieuwe klanten nog gerichter, directer en persoonlijker met op maat gesneden teksten, webcontent en -design, folders, social media-berichten en journalistieke artikelen.

Klantenreview:

“De kracht van Amaury is de aansluiting bij de doelgroep. Zijn teksten zijn nieuwswaardig en sluiten aan bij de beleving van de lezers. Vanuit dit oogpunt heeft Amaury perfect aangevoeld welke informatie – vanuit de sierteeltsector – interessant is. Daarnaast is hij een prettig persoon om mee samen te werken.”

Jacqueline Doornekamp-Van der Wolk

doe-marketeer bij Concept Factory